Založ si blog

Ak čítaš túto vetu, máš sa aspoň na toľko dobre aby si sa mohol dennodenne usmievať .

Svoje konto na blog.pravda.sk som si založila už pár dní dozadu s úmyslom napísania neuveriteľného článku o politike, živote, o mne alebo nejakej  fascinujúcej maličkosti . Vlastne, ešte predtým ako mi administrátor schválil konto som pár hodín pracovala na článku. Zistila som, že ma to vie neuveriteľne upokojiť. Dať na ,,papier,, svoje myšlienky.  Tak isto tomu bolo aj dnes, okolo jedenástej večer sa mi  v hlave vyrojilo neuveriteľné množstvo myšlienok. Otvorila som word a začala písať. Slovo za slovom, pár krát backspace a článok bol na svete. Prečítala som si ho, spokojne sa usmiala, stlačila ctrl+A (označiť všetko) a delete (vymazať).  Presne ako pred pätnástimi dňami keď som si založila konto. Napriek tomu že som bola so svojim výtvorom neuveriteľne spokojná, ani v jednom z prípadov som sa necítila uverejniť ho . Posledná veta z môjho práve zmazaného článku mi však prišla viac ako vhodná na uverejnenie a stala sa aj názvom môjho prvého uverejneného článku.

Ak čítaš túto vetu, máš sa aspoň na toľko dobre aby si sa mohol dennodenne usmievať .

 

Prajem pekný deň 🙂

 

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2169x
Priemerná čítanosť článkov: 2169x

Autor blogu

Kategórie

Archív